ČZ GP 350 (500) 4V typ 860
Lata produkcji: 1967 – 1972
Wyprodukowano: 3 sztuki modelu 500
Silnik
-Typ: czterosuwowy, DOHC, cztery zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
-Układ cylindrów: czterocylindrowy w układzie V4 o rozchyleniu par cylindrów 90 Stopni;
-Pojemność skokowa: 350 (420) cm3;
-Średnica x skok cylindra: 50×44 (55×44) mm;
-Stopień sprężania: 10,5:1;
-Moc: 52/62 (72) KM przy 13000/16000 obr./min.;
-Zasilanie: cztery gaźniki Dell’Orto SSI 28mm
-Zapłon: bateryjny z przerywaczem, w późniejszych wersjach bezstykowy
– smarowanie: wymuszone z suchą miską olejową.
Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: suche;
-Skrzynia biegów: osiem przełożeń;
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
Podwozie
-Rama: otwarta spawana z rur o przekroju kołowym, korpus silnika jako element nośny;
-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy Ceriani GP z tłumieniem hydraulicznym;
-Zawieszenie tylne: wahacz wleczony z dwoma amortyzatorami;
-Hamulce przód/tył: bębnowe Ceriani: 230mm z czterema rozpierakami/200mm z dwoma rozpierakami
Dane eksploatacyjne:
-Prędkość maksymalna: 230-260 km/h;