Lata produkcji: 1931

Cena na rynku: 55£ (dopłata do oświetlenia elektrycznego: 5,2£)

  1. Silnik

– Typ: czterosuwowy, górnozaworowy (OHV), dwa zawory, chłodzenie powietrzem

– Układ cylindrów: jednocylindrowy, tzw sloper (cylinder pochylony pod kątem 30stopni od poziomu);

– Pojemność skokowa: 498cm3;

– Średnica x skok tłoka: 86,4x 85 mm;

– Moc: 18 KM

– Zasilanie: gaźnik Amal

– Smarowanie: zębata pompa oleju, tzw „sucha” miska olejowa

– Rozruch: kickstarter;

  1. Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: wielotarczowe, mokre;

– Skrzynia biegów: produkcji Burman, czterostopniowa z ręczną dźwignią zmiany biegów;

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

  1. Instalacja elektryczna:

– Napięcie znamionowe: 6V

– Prądnica: magdyno Lucas, montowane za dodatkową opłatą;

-Zapłon: Lucas;

  1. Podwozie

– Rama typ: podwójna, wykonana z rur stalowych;

– Zawieszenie przednie: trapez z tłumikami ciernymi odbicia i skrętu;

– Zawieszenie tylne: sztywne;

– Opony: 26×3,25 lub 26×3,00;

– Hamulce: bębnowe, średnica bębna 177,8 mm;

  1. Wymiary i masy

– Długość: 2200mm;

– Szerokość 760mm;

– Wysokość: 960mm;

– Rozstaw osi: 1400 mm;

– Wysokość siedzenia: 670 mm;

– Prześwit: 130 mm;

– pojemność zbiornika oleju: 2,3l;

– pojemność zbiornika paliwa: 11,5l;

– Masa własna: 160 kg;

  1. Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: ok. 4 l/100km;

– Prędkość maksymalna: 125 km/h.

Materiał wykonano dzięki uprzejmości Pracowni Restauracji Pojazdów OldtimerbazaR