ČZ GP 350 (500) 4V typ 860

Lata produkcji: 1967 – 1972

Wyprodukowano: 3 sztuki modelu 500

Silnik

-Typ: czterosuwowy, DOHC, cztery zawory na cylinder, chłodzony powietrzem

-Układ cylindrów: czterocylindrowy w układzie V4 o rozchyleniu par cylindrów 90 Stopni;

-Pojemność skokowa: 350 (420) cm3;

-Średnica x skok cylindra: 50×44 (55×44) mm;

-Stopień sprężania: 10,5:1;

-Moc: 52/62 (72) KM przy 13000/16000 obr./min.;

-Zasilanie: cztery gaźniki Dell’Orto SSI 28mm

-Zapłon: bateryjny z przerywaczem, w późniejszych wersjach bezstykowy

– smarowanie: wymuszone z suchą miską olejową.

Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: suche;

-Skrzynia biegów: osiem przełożeń;

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

Podwozie

-Rama: otwarta spawana z rur o przekroju kołowym, korpus silnika jako element nośny;

-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy Ceriani GP z tłumieniem hydraulicznym;

-Zawieszenie tylne: wahacz wleczony z dwoma amortyzatorami;

-Hamulce przód/tył: bębnowe Ceriani: 230mm z czterema rozpierakami/200mm z dwoma rozpierakami

Dane eksploatacyjne:

-Prędkość maksymalna: 230-260 km/h;