Dane techniczne:

FN M90, 1931 rok

Lata produkcji: kwiecień 1931 – 1935 (36)

Wyprodukowano: 2189 sztuk

Numery ram dla modeli M90 oraz M90A

Od nr ramy 2001 do 4542

M 90= model 1931

M 90A – model 1932

Model M91 wytwarzany od kwietnia 1936 w ilości 204 szt.

Od nr ramy: 5101 do 5312

Silnik

-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder

-Układ cylindrów: Jednocylindrowy;

-Pojemność skokowa: 495 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 87×85 mm;

-Moc: 12,5KM przy 4000 obr/min.

-Zasilanie: gaźnik AMAL;

-Instalacja elektryczna: 6V

-Zapłon: bateryjny;

-Świece zapłonowe: BOSCH DM200 G24, Siemens AG30, Beru 180 Hl;

– Smarowanie: pompa zębata

Przeniesienie napędu

-Skrzynia biegów: trzybiegowa z ręczną zmianą;

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

 

Podwozie

-Rama: pojedyncza, rurowa;

-Zawieszenie przednie: trapezowe z dwiema sprężynami i tłumikiem ciernym skrętu;

-Zawieszenie tylne: sztywne;

-Opony: 3,50×19;

-Hamulce: bębnowe;

Wymiary i masy

– Długość: 2150 mm

– Szerokość: 775 mm

– Wysokość: 1060 mm

-Masa: 124 kg;

  1. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: ok 3,5l/100km;

Właściciel: Marcin Schneider (model: Standard), Maciej Sobecki (model DeLuxe)