Dane techniczne:
FN M90, 1931 rok
Lata produkcji: kwiecień 1931 – 1935 (36)
Wyprodukowano: 2189 sztuk
Numery ram dla modeli M90 oraz M90A
Od nr ramy 2001 do 4542
M 90= model 1931
M 90A – model 1932
Model M91 wytwarzany od kwietnia 1936 w ilości 204 szt.
Od nr ramy: 5101 do 5312
Silnik
-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder
-Układ cylindrów: Jednocylindrowy;
-Pojemność skokowa: 495 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 87×85 mm;
-Moc: 12,5KM przy 4000 obr/min.
-Zasilanie: gaźnik AMAL;
-Instalacja elektryczna: 6V
-Zapłon: bateryjny;
-Świece zapłonowe: BOSCH DM200 G24, Siemens AG30, Beru 180 Hl;
– Smarowanie: pompa zębata
Przeniesienie napędu
-Skrzynia biegów: trzybiegowa z ręczną zmianą;
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
Podwozie
-Rama: pojedyncza, rurowa;
-Zawieszenie przednie: trapezowe z dwiema sprężynami i tłumikiem ciernym skrętu;
-Zawieszenie tylne: sztywne;
-Opony: 3,50×19;
-Hamulce: bębnowe;
Wymiary i masy
– Długość: 2150 mm
– Szerokość: 775 mm
– Wysokość: 1060 mm
-Masa: 124 kg;
- Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: ok 3,5l/100km;
Właściciel: Marcin Schneider (model: Standard), Maciej Sobecki (model DeLuxe)