Lata produkcji: 1936 – 1940
Silnik
– Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: jednocylindrowy
– Pojemność skokowa: 486 cm3
– Średnica x skok tłoka: 75/110 mm
– Stopień sprężania: 1:6.15
– Moc maksymalna: 12 KM przy 3500 obr/min
– Smarowanie:
– Zasilanie: gaźnik Gurtner M25D
– Rozruch: kickstarter;
Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: wielotarczowe, suche
– przełożenie wstępne: łańcuch rolkowy
– Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie, czterostopniowa obsługiwana ręcznie;
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
Instalacja elektryczna:
-Zapłon: iskrownik Morel
– Instalacja elektryczna: 6V
– prądnica: 60W
– Sygnał dźwiękowy: Gurtner
Podwozie
– Rama typ: pojedyncza, otwarta, skręcana, wykonana z rur stalowych
– Zawieszenie przednie: trapezowe z pojedynczą sprężyną oraz ciernymi tłumikami skoku i skrętu
– Zawieszenie tylne: sztywne
– Opony przód/tył: 19×3,50;
– Hamulce: bębnowe
Wymiary i masy
– długość: 2100 mm
– szerokość: 740 mm
– Wysokość: 960 mm
– Masa własna: 170kg
Dane eksploatacyjne
– Zbiornik paliwa: 15l
– Zużycie paliwa: 6l/100km
– Prędkość maksymalna: 92km/h