Lata produkcji: 1936 – 1940

Silnik

– Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 486 cm3

– Średnica x skok tłoka: 75/110 mm

– Stopień sprężania: 1:6.15

– Moc maksymalna: 12 KM przy 3500 obr/min

– Smarowanie:

– Zasilanie: gaźnik Gurtner M25D

– Rozruch: kickstarter;

Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: wielotarczowe, suche

– przełożenie wstępne: łańcuch rolkowy

– Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie, czterostopniowa obsługiwana ręcznie;

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

Instalacja elektryczna:

-Zapłon: iskrownik Morel

– Instalacja elektryczna: 6V

– prądnica: 60W

– Sygnał dźwiękowy: Gurtner

Podwozie

– Rama typ: pojedyncza, otwarta, skręcana, wykonana z rur stalowych

– Zawieszenie przednie: trapezowe z pojedynczą sprężyną oraz ciernymi tłumikami skoku i skrętu

– Zawieszenie tylne: sztywne

– Opony przód/tył: 19×3,50;

– Hamulce: bębnowe

Wymiary i masy

– długość: 2100 mm

– szerokość: 740 mm

– Wysokość: 960 mm

– Masa własna: 170kg

Dane eksploatacyjne

– Zbiornik paliwa: 15l

– Zużycie paliwa: 6l/100km

– Prędkość maksymalna: 92km/h