Katalog części: nr 63

SILNIK

Typ: NZ-500, dwusuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: dwucylindrowy, rzędowy

Pojemność skokowa: 489 ccm

Średnica x skok tłoka: 64×76 mm

Stopień sprężania: 1:6,0

Moc maksymalna: 18KM przy 4200 obr/min

Zasilanie: gaźnik Amal WN 76/456

Dysza główna: 140

Układ wydechowy: dwa rozbieralne tłumiki, połączone w przedniej części

Rozruch: nożny

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Skrzynka Elektryczna: SP20a

Akumulator: 6V/7Ah

Prądnica: 120W

Zapłon: bateryjny

Zapłon przed GMP: 6,5 mm

Świeca zapłonowa: W 175 T1, w cięższych warunkach W 225 T1

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: podwójny łańcuch rolkowy

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: czterostopniowa obsługiwana dźwignią lewej nogi i ręcznie

Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

PODWOZIE:

Rama: stalowa, prasowana, centralny element spawany z blach

Zawieszenie przednie: trapezowe z centralną sprężyną i tłumikiem hydraulicznym

Zawieszenie tylne: wahacz z tłumikami hydraulicznymi i regulacją naciągu wstępnego sprężyn

Hamulce: bębnowe, średnica bębna 180mm,

Opony przód/ tył: 3,50×19

WYMIARY I MASY

Długość: 2200 mm

Szerokość: 770 mm

Wysokość: 930 mm

Rozstaw osi: 1440 mm

Wysokość siedzenia: 675 mm

Minimalny prześwit: 140 mm

Promień skrętu: 4,6m:

Masa pojazdu gotowego do jazdy: 195 kg w stanie gotowym do jazdy

Dopuszczalna masa całkowita: 345 kg

Zbiornik paliwa: 14 l

DANE EKSPLOATACYJNE:

Prędkość maksymalna: 115 km/h.

Zużycie paliwa: ok. 4,5 l/100km przy prędkości 60 km/h.

Cena: 1100RM

« Historia motocykla