Katalog części: nr 63
SILNIK
Typ: NZ-500, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: dwucylindrowy, rzędowy
Pojemność skokowa: 489 ccm
Średnica x skok tłoka: 64×76 mm
Stopień sprężania: 1:6,0
Moc maksymalna: 18KM przy 4200 obr/min
Zasilanie: gaźnik Amal WN 76/456
Dysza główna: 140
Układ wydechowy: dwa rozbieralne tłumiki, połączone w przedniej części
Rozruch: nożny
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Skrzynka Elektryczna: SP20a
Akumulator: 6V/7Ah
Prądnica: 120W
Zapłon: bateryjny
Zapłon przed GMP: 6,5 mm
Świeca zapłonowa: W 175 T1, w cięższych warunkach W 225 T1
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: podwójny łańcuch rolkowy
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: czterostopniowa obsługiwana dźwignią lewej nogi i ręcznie
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: stalowa, prasowana, centralny element spawany z blach
Zawieszenie przednie: trapezowe z centralną sprężyną i tłumikiem hydraulicznym
Zawieszenie tylne: wahacz z tłumikami hydraulicznymi i regulacją naciągu wstępnego sprężyn
Hamulce: bębnowe, średnica bębna 180mm,
Opony przód/ tył: 3,50×19
WYMIARY I MASY
Długość: 2200 mm
Szerokość: 770 mm
Wysokość: 930 mm
Rozstaw osi: 1440 mm
Wysokość siedzenia: 675 mm
Minimalny prześwit: 140 mm
Promień skrętu: 4,6m:
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 195 kg w stanie gotowym do jazdy
Dopuszczalna masa całkowita: 345 kg
Zbiornik paliwa: 14 l
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 115 km/h.
Zużycie paliwa: ok. 4,5 l/100km przy prędkości 60 km/h.
Cena: 1100RM