1. Silnik

-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy;

-Układ cylindrów: dwucylindrowy, w układzie przeciwbieżnym, ustawiony wzdłużnie, chłodzony powietrzem;

-Pojemność skokowa: 800 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 80×80 mm;

-Stopień sprężania: 1:5;

-Obroty maksymalne silnika: 4600 obr./min.;

-Zasilanie: gaźniki: AMAL 6/185, 6/186, SOLEX 30GFH;

-Instalacja elektryczna: BOSCH;

-Zapłon: bateryjny;

-Akumulator: 6V/20Ah

2.    Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: suche;

-Skrzynia biegów: czterobiegowa z ręczną zmianą;

-Napęd tylnego koła: wał kardana, napęd wózka: wał z przegubami kardana lub koła zębate;

-Przełożenia całkowite na poszczególnych biegach: I: 0,19; II: 0,43; III: 0,7; IV: 1;

-Przełożenie przekładni głównej: 7:40;

-Przeniesienie napędu na koło wózka: wał z przegubami kardana lub przekładnia zębata; sprzęgło odłączające napęd;

 3.    Podwozie

-Rama: podwójna, tłoczona z blach stalowych;

-Zawieszenie przednie: trapezowe z elementami gumowymi działającymi na rozciąganie;

-Zawieszenie tylne: sztywne;

-Zawieszenie wózka: regulowane na drążkach skrętnych;

-Koła: wzajemnie wymienne;

-Opony: 27×4;

-Hamulce: bębnowe, średnica bębna 200mm;

4.    Wymiary i masy

-Zbiornik paliwa: 17l;

-Zbiornik oleju: 3,5l;

-Masa pojazdu: 420 kg;

 

5. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: 7l/100km’

-Zużycie oleju: 150g/100km;

-Prędkość maksymalna:  76 km/h.

Właściciel: Jan Wilkaniec