- Silnik
-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy;
-Układ cylindrów: dwucylindrowy, w układzie przeciwbieżnym, ustawiony wzdłużnie, chłodzony powietrzem;
-Pojemność skokowa: 800 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 80×80 mm;
-Stopień sprężania: 1:5;
-Obroty maksymalne silnika: 4600 obr./min.;
-Zasilanie: gaźniki: AMAL 6/185, 6/186, SOLEX 30GFH;
-Instalacja elektryczna: BOSCH;
-Zapłon: bateryjny;
-Akumulator: 6V/20Ah
2. Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: suche;
-Skrzynia biegów: czterobiegowa z ręczną zmianą;
-Napęd tylnego koła: wał kardana, napęd wózka: wał z przegubami kardana lub koła zębate;
-Przełożenia całkowite na poszczególnych biegach: I: 0,19; II: 0,43; III: 0,7; IV: 1;
-Przełożenie przekładni głównej: 7:40;
-Przeniesienie napędu na koło wózka: wał z przegubami kardana lub przekładnia zębata; sprzęgło odłączające napęd;
3. Podwozie
-Rama: podwójna, tłoczona z blach stalowych;
-Zawieszenie przednie: trapezowe z elementami gumowymi działającymi na rozciąganie;
-Zawieszenie tylne: sztywne;
-Zawieszenie wózka: regulowane na drążkach skrętnych;
-Koła: wzajemnie wymienne;
-Opony: 27×4;
-Hamulce: bębnowe, średnica bębna 200mm;
4. Wymiary i masy
-Zbiornik paliwa: 17l;
-Zbiornik oleju: 3,5l;
-Masa pojazdu: 420 kg;
5. Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: 7l/100km’
-Zużycie oleju: 150g/100km;
-Prędkość maksymalna: 76 km/h.
Właściciel: Jan Wilkaniec