1. Silnik
-Typ: czterosuwowy, widlasty, kąt rozchylenia cylindrów 42o, rozrząd: dolnozaworowy, chłodzenie powietrzem; -Pojemność skokowa: 45,44cala sześciennego (744,62cm3) -Średnica x skok cylindra: 2 7/8 x 3 ½ cala (73×88,9mm); stopień sprężania: 6,61:1, -Moc maksymalna: 20KM; – Instalacja elektryczna: prądnica prądu stałego Auto-Lite 6V; -Zapłon: bateryjny;
2. Przeniesienie napędu
-Silnik-sprzęgło: układ trzech kół zębatych; -Sprzęgło: wielopłytkowe pracujące w kąpieli olejowej; -Skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną dźwignią; -Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
3. Podwozie
-Rama: stalowa, rurowa w dolnej części podwójna; -Zawieszenie przednie: wahacz z amortyzatorem piórowym; -Zawieszenie tylne: sztywne; -Hamulce: przedni: od 1928 roku bębnowy/ tylny: cierny taśmowy, od 1929 bębnowy; -Opony: 18×4,00;
4. Wymiary i masy
-Masa pojazdu: 168 kg; -Rozstaw osi: 57,125 cala (1451mm); -Zużycie paliwa: 4,5l/100km; -Prędkość maksymalna: 115km/godz.