Silnik
-Typ: DOHC, dwa zawory na cylinder
-Układ cylindrów: czterocylindrowy ustawiony poprzecznie do osi motocykla, chłodzony powietrzem
-Pojemność skokowa: 1015 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 69.4 х 66 mm;
-Stopień sprężania: 8,7:1;
-Moc: 90KM przy 8000 obr./min.;
-Zasilanie: cztery gaźniki Mikuni VM28SS;
-Instalacja elektryczna: 12V
-Zapłon: bateryjny z mechanicznym przerywaczem
Przeniesienie napędu
– Silnik- sprzęgło: przekładnia zębata
-Sprzęgło: wielotarczowe mokre;
-Skrzynia biegów: pięciobiegowa;
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
Podwozie
-Rama: podwójna z rur o przekroju okrągłym;
-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym;
-Zawieszenie tylne: wahacz z dwoma elementami sprężysto-tłumiącymi;
-Hamulce: przód: dwie tarcze 296 mm, tył: jedna tarcza 290 mm;
Wymiary i masy
– zbiornik paliwa: 13/24l
-Masa: 246 kg;
5. Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: 8,4 l/100km, maksymalnie 10,9l/100km;
-Prędkość maksymalna: 220 km/h;
Właściciel: Maciej Antoszewicz