Silnik

-Typ: DOHC, dwa zawory na cylinder

-Układ cylindrów: czterocylindrowy ustawiony poprzecznie do osi motocykla, chłodzony powietrzem

-Pojemność skokowa: 1015 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 69.4 х 66 mm;

-Stopień sprężania: 8,7:1;

-Moc: 90KM przy 8000 obr./min.;

-Zasilanie: cztery gaźniki Mikuni VM28SS;

-Instalacja elektryczna: 12V

-Zapłon: bateryjny z mechanicznym przerywaczem

 

Przeniesienie napędu

– Silnik- sprzęgło: przekładnia zębata

-Sprzęgło: wielotarczowe mokre;

-Skrzynia biegów: pięciobiegowa;

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

 

Podwozie

-Rama: podwójna z rur o przekroju okrągłym;

-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym;

-Zawieszenie tylne: wahacz z dwoma elementami sprężysto-tłumiącymi;

-Hamulce: przód: dwie tarcze 296 mm, tył: jedna tarcza 290 mm;

 

Wymiary i masy

– zbiornik paliwa: 13/24l

-Masa: 246 kg;

 

5. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: 8,4 l/100km, maksymalnie 10,9l/100km;

-Prędkość maksymalna: 220 km/h;

Właściciel: Maciej Antoszewicz