Dane techniczne

WFM OSA M50 (M52)

 Lata produkcji: 1959÷1963 (1962÷1965)

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 12500 (12500)

1.    Silnik

– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem, typu S-06A (chłodzony powietrzem o obiegu wymuszonym z dmuchawą, S-33)

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 148 cm3 (173ccm)

– Średnica x skok tłoka: 57×58 mm (61,5×58 mm)

– Moc: 6KM (8KM) przy 4800obr./min.

– Zasilanie: gaźnik G-20S (GM-24U Pegaz)

– Stopień sprężania: 5,9:1 (6,3:1)

– Moment obrotowy: 1,1 (1,27) kGm przy 3500 obr./min.

– Smarowanie: mieszanką olej/paliwo

– Rozruch: kickstarter;

2.    Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: trzytarczowe (czterotarczowe) pracujące w kąpieli olejowej

– Skrzynia biegów: trzybiegowa

– Przełożenie silnik-skrzynia biegów: łańcuch rolkowy 3/8” x 7,5mm o 44 (48) ogniwach

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy ½”x 7,75mm o 96 (98) ogniwach

3.    Instalacja elektryczna:

– Napięcie znamionowe: 6V

– Prądnica: 28W

– Akumulator: 7 Ah

4.    Podwozie

– Rama typ: rurowa podwójna, otwarta

– Zawieszenie przednie: spawane w wytłoczek stalowych z wahaczem wleczonym i elementami sprężystymi z tłumieniem olejowym

– Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, teleskopy z tłumieniem olejowym

– Opony: 14”x3,25

– Hamulce: bębnowe, pełnopiastowe

5.    Wymiary i masy

– Długość: 1880 (1950) mm;

– Szerokość 610 (650) mm;

– Wysokość: 920-970 (950) mm;

– Wysokość siedzenia: 740 mm;

– Prześwit: 160 mm;

– Rozstaw osi:1280 (1300) mm;

– Masa własna bez paliwa:125 (130) kg

– Obciążenie dopuszczalne: 180 kg

6.    Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: ok. 3,2 l/100km przy prędkości 50 (60) km/godz.

– Prędkość maksymalna: 80 (85) km/h.