Lata produkcji: 1933 – 1939
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 6963
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: czterocylindrowy w układzie przeciwbieżnym
Rozrząd: dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa:791 ccm
Średnica x skok tłoka: 62×66 mm
Stopień sprężania: 5,8:1
Moc maksymalna: 22 KM przy 4300 obr/min
Zasilanie: gaźnik AMAL
Smarowanie: pompa zębata
Rozruch: nożny
Prądnica: prądu stałego 6V 50/70W
Zapłon: bateryjny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: bezpośrednie
Sprzęgło: jednotarczowe, suche
Skrzynia biegów: czterostopniowa z napędem łańcuchowym, zmiana biegów w układzie „H”
Przełożenia: I 1:3; II 1:1,9; III 1:1,15; IV 1:0,955
Napęd tylnego koła: wał kardana i przekładnia kątowa
PODWOZIE:
Rama: zamknięta spawana z wytłoczek stalowych
Zawieszenie przednie: trapez z tłumikiem ciernym (od 1934 roku dodatkowy tłumik olejowy)
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulce: bębnowe, średnica bębna 125mm
Opony:19×3,50
WYMIARY I MASY
Długość: 2165 mm
Szerokość:815 mm
Wysokość: 900 mm
Wysokość siedzenia:720 mm
Rozstaw osi: 1405 mm
Minimalny prześwit: 110 mm
Masa pojazdu: ok. 180 kg
Zbiornik paliwa: 12 l
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna (solo): 120 km/godz
Zużycie paliwa: solo 4 l/100 km przy prędkości 60km/h, 5,8l/100km przy prędkości 110km/h, z wózkiem bocznym, ok. 7l/100km przy prędkości 70km/h.