Dane techniczne:

Cena w roku 1914: 1400 Franków

Lata produkcji: kwiecień 1905 – 1926

 

Silnik

-Typ: czterosuwowy, rozrząd mieszany, górno-dolny (IOE)dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder

-Układ cylindrów: czterocylindrowy, ustawiony wzdłużnie;

-Pojemność skokowa: 748 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 88×52 mm;

-Zasilanie: gaźnik FN;

– Oświetlenie: Karbidowe

-Zapłon Iskrownikowy, Simms-BOSCH;

 

Przeniesienie napędu

-Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie, z ręczną zmianą;

-Napęd tylnego koła: wał napędowy z przekładnią kontową;

 

Podwozie

-Rama: rurowa;

-Zawieszenie przednie: wahaczyki pchane;

-Zawieszenie tylne: sztywne;

-Hamulce: taśmowy, działający na tylne koło

 

  1. Dane eksploatacyjne:

– Zbiornik paliwa: 8,5l

– Zbiornik Oleju: 2l

Materiał wykonano dzięki uprzejmości pana Bogdana Romanowskiego