Dane techniczne:
Cena w roku 1914: 1400 Franków
Lata produkcji: kwiecień 1905 – 1926
Silnik
-Typ: czterosuwowy, rozrząd mieszany, górno-dolny (IOE)dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder
-Układ cylindrów: czterocylindrowy, ustawiony wzdłużnie;
-Pojemność skokowa: 748 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 88×52 mm;
-Zasilanie: gaźnik FN;
– Oświetlenie: Karbidowe
-Zapłon Iskrownikowy, Simms-BOSCH;
Przeniesienie napędu
-Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie, z ręczną zmianą;
-Napęd tylnego koła: wał napędowy z przekładnią kontową;
Podwozie
-Rama: rurowa;
-Zawieszenie przednie: wahaczyki pchane;
-Zawieszenie tylne: sztywne;
-Hamulce: taśmowy, działający na tylne koło
- Dane eksploatacyjne:
– Zbiornik paliwa: 8,5l
– Zbiornik Oleju: 2l
Materiał wykonano dzięki uprzejmości pana Bogdana Romanowskiego