SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: singel
Rozrząd: OHV, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 494 ccm
Średnica x skok tłoka: 80×99 mm
Stopień sprężania: 5
Moc maksymalna: 20 KM (16 kW) przy 4500 obr/min.
Moment obrotowy: 1,9 daNm przy 2200 obr/min
Zasilanie: gaźnik Amal lub Framo
Smarowanie: rozbryzgowe z suchą miską olejową
Rozruch: kickstarter
Prądnica: Bosch, 6V/30W z regulatorem napięcia
Zapłon: iskrownikowy
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
Przełożenia: I: 13,16; II: 7,52; III: 4,94.
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: otwarta, pojedyncza rurowa
Zawieszenie przednie: trapezowe ze sprężyną śrubową i tłumikami ciernymi
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulec przedni: bębnowy,
Hamulec tylny: bębnowy
Opony przód/ tył:3,25×26
WYMIARY I MASY
Długość:2070 mm
Szerokość: 680 mm
Wysokość: 950 mm
Rozstaw osi: 1275 mm
Minimalny prześwit: 130 mm
Masa własna pojazdu: 155kg
Dopuszczalna masa całkowita: 245 kg
Zbiornik paliwa: 13,5l
Pojemność zbiornika oleju: ok 3l
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 120km/h.
Zużycie paliwa: 3,8l
Zużycie oleju:0,35l
Właściciel: Marek Razowski