SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: singel

Rozrząd: OHV, dwa zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 494 ccm

Średnica x skok tłoka: 80×99 mm

Stopień sprężania: 5

Moc maksymalna: 20 KM (16 kW) przy 4500 obr/min.

Moment obrotowy: 1,9 daNm przy 2200 obr/min

Zasilanie: gaźnik Amal lub Framo

Smarowanie: rozbryzgowe z suchą miską olejową

Rozruch: kickstarter

Prądnica: Bosch, 6V/30W z regulatorem napięcia

Zapłon: iskrownikowy

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą

Przełożenia: I: 13,16; II: 7,52; III: 4,94.

Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

PODWOZIE:

Rama: otwarta, pojedyncza rurowa

Zawieszenie przednie: trapezowe ze sprężyną śrubową i tłumikami ciernymi

Zawieszenie tylne: sztywne

Hamulec przedni: bębnowy,

Hamulec tylny: bębnowy

Opony przód/ tył:3,25×26

WYMIARY I MASY

Długość:2070  mm

Szerokość: 680 mm

Wysokość: 950 mm

Rozstaw osi: 1275 mm

Minimalny prześwit: 130 mm

Masa własna pojazdu: 155kg

Dopuszczalna masa całkowita: 245 kg

Zbiornik paliwa: 13,5l

Pojemność zbiornika oleju: ok 3l

DANE EKSPLOATACYJNE:

Prędkość maksymalna: 120km/h.

Zużycie paliwa: 3,8l

Zużycie oleju:0,35l

Właściciel: Marek Razowski