Lata produkcji: 1938-42

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: ok. 12000 szt.

Producent:

 

  1. Silnik

-Typ: czterosuwowy, górnozaworowy,

-Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem;

-Pojemność skokowa: 342 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 69×92 mm;

-Stopień sprężania: 1:6;

-Moc maksymalna: 18 KM przy 5000 obr./min.;

-Moc z litra pojemności: 46,5 KM;

-Zasilanie: gaźnik AMAL M 76/444;

-Instalacja elektryczna: Noris MLZ 6/30/45;

2.    Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej;

-Skrzynia biegów:  4 biegowa obsługiwana dźwignią nożną;

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

 3.    Podwozie

-Rama: rurowa, otwarta;

-Zawieszenie przednie: trapez z elementami sprężystymi i tłumiącymi;

-Zawieszenie tylne: sztywne

-Opony: 19×3,50;

-Hamulce: bębnowe;

4.    Wymiary i masy

-Długość: 2160 mm;

-Wysokość: 1000 mm;

-Wysokość siedzenia: 710 mm;

-Szerokość: 780 mm;

-Rozstaw osi: 1390-1415 mm;

-Prześwit: 120 mm

-Zbiornik paliwa: 14;

-Masa pojazdu: 145 kg;

 

5. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: 2,6l/100km;

-Prędkość maksymalna: 115-125 km/h.

Właściciel: Paweł Walczak