Lata produkcji: 1938-42
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: ok. 12000 szt.
Producent:
- Silnik
-Typ: czterosuwowy, górnozaworowy,
-Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem;
-Pojemność skokowa: 342 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 69×92 mm;
-Stopień sprężania: 1:6;
-Moc maksymalna: 18 KM przy 5000 obr./min.;
-Moc z litra pojemności: 46,5 KM;
-Zasilanie: gaźnik AMAL M 76/444;
-Instalacja elektryczna: Noris MLZ 6/30/45;
2. Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej;
-Skrzynia biegów: 4 biegowa obsługiwana dźwignią nożną;
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
3. Podwozie
-Rama: rurowa, otwarta;
-Zawieszenie przednie: trapez z elementami sprężystymi i tłumiącymi;
-Zawieszenie tylne: sztywne
-Opony: 19×3,50;
-Hamulce: bębnowe;
4. Wymiary i masy
-Długość: 2160 mm;
-Wysokość: 1000 mm;
-Wysokość siedzenia: 710 mm;
-Szerokość: 780 mm;
-Rozstaw osi: 1390-1415 mm;
-Prześwit: 120 mm
-Zbiornik paliwa: 14;
-Masa pojazdu: 145 kg;
5. Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: 2,6l/100km;
-Prędkość maksymalna: 115-125 km/h.
Właściciel: Paweł Walczak