Lata produkcji: 1960-1962
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 9988
1. Silnik
– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem, typu S-06
– Układ cylindrów: jednocylindrowy
– Pojemność skokowa: 148 cm3
– Średnica x skok tłoka: 57×58 mm
– Moc: 4,8 kW (6,5KM) przy 4800 obr./min.
– Zasilanie: G-20 (średnica gardzieli 20mm)
– Stopień sprężania: 6,5:1
– Moment obrotowy: 11 Nm przy 3500 obr./min.
– Smarowanie: mieszanką olej/paliwo
– Rozruch: kickstarter;
2. Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: trzytarczowe pracujące w kąpieli olejowej
– Skrzynia biegów: trzybiegowa
– Przełożenie silnik-skrzynia biegów: łańcuch rolkowy
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
3. Instalacja elektryczna:
– Napięcie znamionowe: 6V
– Prądnica: 28W
– Akumulator: 7 Ah
4. Podwozie
– Rama typ: zamknięta, podwójna, spawana z rur o przekroju prostokątnym
– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym
– Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, teleskopy z tłumieniem olejowym
– Opony: 19”x3,00
– Hamulce: bębnowe, pełnopiastowe o średnicy 132mm
5. Wymiary i masy
– Długość: 2060mm;
– Szerokość 650mm;
– Wysokość: 1010mm;
– Rozstaw osi:1290mm;
– Masa własna:119kg
– Obciążenie dopuszczalne: 150kg
6. Dane eksploatacyjne
– Zużycie paliwa: ok. 3l/100km;
– Prędkość maksymalna: 80km/h.
Właściciel: Kamil Bartosiak