Lata produkcji: 1952 – 1958;

Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: ok. 2500 sztuk

SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: dwa cylindry ustawione poprzecznie

Rozrząd: OHC z wałkiem królewskim, 2 zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 488 ccm

Średnica x skok tłoka: 65 x 73,6 mm

Stopień sprężania: 7,0:1

Moc maksymalna: 28KM

Zasilanie: gaźnik Jikov, typ 2924H

Smarowanie: pompa zębata, sucha miska olejowa

Rozruch: nożny

Zapłon: bateryjny

Instalacja elektryczna: 6V, prądnica PAL

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy

Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej, automat pozwalający na zmianę biegów bez użycia dźwigni sprzęgła

Skrzynia biegów: czterostopniowa, pierwszy bieg do góry, pozostałe do dołu

Napęd tylnego koła:  łańcuch rolkowy

PODWOZIE:

Rama: pojedyncza, spawana z rur o przekroju prostokątnym

Zawieszenie przednie: teleskopowe ze sprężynami śrubowymi, tłumienie olejowe

Zawieszenie tylne: suwakowe ze sprężynami śrubowymi

Hamulce: bębnowe pełno piastowe, dwa rozpieracze z przodu

Opony przód/tył: 3,25”x19”/ 3,50”x19”

WYMIARY I MASY

Długość: 2110 mm

Szerokość: 720 mm

Wysokość: 982 mm

Wysokość siodełka: 720 mm

Rozstaw osi: 1375 mm

Prześwit: 115 mm

Pojemność zbiornika paliwa: 16l

Masa własna: 180 kg (w stanie gotowym do jazdy)

DANE EKSPLOATACYJNE:

Zużycie paliwa: ok 4 l/100km przy prędkości 70km/godz

Prędkość maksymalna: 148 km/godz