Lata produkcji: 1952 – 1958;
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: ok. 2500 sztuk
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: dwa cylindry ustawione poprzecznie
Rozrząd: OHC z wałkiem królewskim, 2 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 488 ccm
Średnica x skok tłoka: 65 x 73,6 mm
Stopień sprężania: 7,0:1
Moc maksymalna: 28KM
Zasilanie: gaźnik Jikov, typ 2924H
Smarowanie: pompa zębata, sucha miska olejowa
Rozruch: nożny
Zapłon: bateryjny
Instalacja elektryczna: 6V, prądnica PAL
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy
Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej, automat pozwalający na zmianę biegów bez użycia dźwigni sprzęgła
Skrzynia biegów: czterostopniowa, pierwszy bieg do góry, pozostałe do dołu
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: pojedyncza, spawana z rur o przekroju prostokątnym
Zawieszenie przednie: teleskopowe ze sprężynami śrubowymi, tłumienie olejowe
Zawieszenie tylne: suwakowe ze sprężynami śrubowymi
Hamulce: bębnowe pełno piastowe, dwa rozpieracze z przodu
Opony przód/tył: 3,25”x19”/ 3,50”x19”
WYMIARY I MASY
Długość: 2110 mm
Szerokość: 720 mm
Wysokość: 982 mm
Wysokość siodełka: 720 mm
Rozstaw osi: 1375 mm
Prześwit: 115 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa własna: 180 kg (w stanie gotowym do jazdy)
DANE EKSPLOATACYJNE:
Zużycie paliwa: ok 4 l/100km przy prędkości 70km/godz
Prędkość maksymalna: 148 km/godz