Lata produkcji: 1936-1938
1. Silnik
– Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, OHV, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: jednocylindrowy
– Pojemność skokowa: 349 cm3
– Średnica x skok tłoka: 75×79 mm
– Moc: 16KM
– Zasilanie: gaźnik AMAL 39A 76/001
– Smarowanie: obiegowe pod ciśnieniem
– Rozruch: kickstarter;
2. Przeniesienie napędu
– Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie od skrzyni korbowej, czterobiegowa obsługiwana prawą nogą
– Przełożenie silnik-skrzynia biegów: łańcuch rolkowy
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
3. Instalacja elektryczna:
– Napięcie znamionowe: 6V
– Zapłon: bateryjny
– Prądnica: prądnica prądu zmiennego, 30W lub 45W
4. Podwozie
– Rama typ: rurowa, pojedyncza, otwarta, silnik jako element nośny
– Zawieszenie przednie: trapez z ciernymi tłumikami skrętu i odbicia
– Zawieszenie tylne: sztywne
– Opony przód/tył: 26”x3,25”, 26”x3,50”, 27”x4”
– Hamulce: bębnowe o średnicy 180mm
5. Wymiary i masy
– Masa własna:150kg
– Zbiornik paliwa: 13l;
– Zbiornik oleju: 1,7 l;
6. Dane eksploatacyjne
– Zużycie paliwa: 3 l/100km;
– Zużycie oleju: 1l/1200km
– Prędkość maksymalna: 110 km/h.
Właściciel: Krzysztof Bartosiak