lata produkcji: 1935-1939
1. SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: widlasty, dwucylindrowy
Rozrząd: SV, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 747 ccm
Średnica x skok tłoka: 70 x 97 mm
Stopień sprężania: 5,0:1
Moc maksymalna: 15 KM przy 3600 obr/min
Zasilanie: gaźnik MK-1
Smarowanie: wymuszone
Rozruch: nożny
Prądnica: ГМН-87, 6V
Akumulator: 6V, 16Ah
Iskrownik: KMH-97
Świece zapłonowe: 18mm
2. PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, suche
Skrzynia biegów: trzystopniowa
Przełożenia: solo: 14:1; 7,3:1; 4,63:1; z wózkiem bocznym: 16,71:1; 8,71:1; 5,53:1;
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy, 3/8”x5/8”
3. PODWOZIE:
Rama: stalowa prasowana
Zawieszenie przednie: z wahaczem wleczony i resorem ćwierćeliptycznym, tłumienie cierne
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulce: bębnowe
Opony przód/ tył: 5,50×18’
4. WYMIARY I MASY
Długość: 2085 mm
Szerokość: 610 mm (1238 mm z wózkiem)
Wysokość: 1050 mm
Minimalny prześwit: 115 mm
Rozstaw osi: 1395 mm
Masa w stanie suchym: 206 kg
Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy: 225 kg
Masa z wózkiem bocznym 300 kg
Zbiornik paliwa: 21 l
Pojemność zbiornika oleju: 2 l
5. DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 90-105 km/godz. (bez wózka bocznego), 80km/godz. z wózkiem bocznym
Zużycie paliwa: 6 l/100 km