Honda Dream Sport CS 71 (76)

Lata produkcji: 1958-1969

  1. 1.    Silnik

– Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: dwucylindrowy, rzędowy

– Pojemność skokowa: 247 (305) cm3;

– Średnica x skok tłoka: 54×54 (60×54) mm;

– Moc: 20 (24) KM przy 8400 (8000) obr./min.;

– Zasilanie: Gaźnik

– Stopień sprężania: 9:1

– Smarowanie: wymuszone z suchą miską olejową, zębata pompa oleju

– Rozruch: rozrusznik elektryczny i nożny

  1. 2.    Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej

– Przełożenie Silnik – skrzynia biegów: łańcuch rolkowy

– Skrzynia biegów: czteropołożeniowa obsługiwana lewą nogą

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy 3/8” z pełną osłoną

  1. 3.    Instalacja elektryczna:

– Prądnica: 45W

-Zapłon: bateryjny

  1. 4.    Podwozie

– Rama typ: centralna, tłoczona i spawana z silnikiem stanowiącym element nośny

– Zawieszenie przednie: wahacz pchany z amortyzatorami ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym

– Zawieszenie tylne: wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco- tłumiącymi

– Opony: 3,25×16

– Hamulce: pełnopiastowe, o średnicy 6,25” i szerokości okładzin ciernych 30mm

  1. 5.    Wymiary i masy

– Długość: 1990 mm;

– Szerokość 670 mm;

– Prześwit: 125 mm

– Rozstaw osi:1310 mm;

– Pojemność zbiornika paliwa: 13l;

– Masa własna (bez paliwa): 143kg

  1. 6.    Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: 2,3-3,4 (2,5-3,4) l/100km;

– Prędkość maksymalna: 129 (145) km/h.

 

« <a title=”” href=”http://moto.kreator.pl/?p=308/”>Historia Motocykla</a>