Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 1720/500 szt.
SILNIK
Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: singel
Pojemność skokowa: 344,8 ccm
Średnica x skok tłoka: 76x76mm
Stopień sprężania:1:20
Moc maksymalna: 11 KM
Zasilanie: gaźnik Framo B, Amal
Rozruch: nożny
Instalacja elektryczna: prądnica prądu stałego
Zapłon: bateryjny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 3 (4) biegowa z ręczną zmianą
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: prasowana z kształtowników stalowych
Zawieszenie przednie: trapezowe z tłumikami ciernymi
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulec przedni/tylny: bębnowy
Opony przód/ tył: 26×3,50
WYMIARY I MASY
Masa pojazdu w stanie suchym: 148 kg
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 100 (110) km/godz.
Właściciel: Marcin Trzepaczyński