Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 1720/500 szt.

SILNIK

Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: singel

Pojemność skokowa: 344,8 ccm

Średnica x skok tłoka: 76x76mm

Stopień sprężania:1:20

Moc maksymalna: 11 KM

Zasilanie: gaźnik Framo B, Amal

Rozruch: nożny

Instalacja elektryczna: prądnica prądu stałego

Zapłon: bateryjny

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej

Skrzynia biegów: 3 (4) biegowa z ręczną zmianą

Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

PODWOZIE:

Rama: prasowana z kształtowników stalowych

Zawieszenie przednie: trapezowe z tłumikami ciernymi

Zawieszenie tylne: sztywne

Hamulec przedni/tylny: bębnowy

Opony przód/ tył: 26×3,50

WYMIARY I MASY

Masa pojazdu w stanie suchym: 148 kg

DANE EKSPLOATACYJNE:

Prędkość maksymalna: 100 (110) km/godz.

Właściciel: Marcin Trzepaczyński