Lata produkcji: 1938-52
SILNIK
Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, chłodzony powietrzem
Układ: V
Pojemność skokowa:742 ccm (45’’)
Stopień sprężania: 1:6
Moc maksymalna: 25 KM
Zasilanie: gaźnik Schebler M88
Rozruch: nożny
Instalacja elektryczna: 6V, prądnica trzyszczotkowa
Zapłon: bateryjny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: przekładnia łańcuchowa
Sprzęgło: wielotarczowe, suche, sterowane nogą
Skrzynia biegów: trzybiegowa, sterowana ręcznie
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
PODWOZIE:
Rama: zamknięta z rur stalowych
Zawieszenie przednie: typu Springer
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulce: bębnowe
Opony:16×5,50
WYMIARY I MASY
Rozstaw osi: 1460 mm
Zbiornik paliwa: 11,3 l
Zbiornik oleju: 3,78l
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 120 km/godz
Zużycie paliwa: 6 l/100
Zużycie oleju: 0,1l/100km
WŁAŚCICIEL: Tomasz Korzyniewski