Lata produkcji:1966 – 1983
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 3075 szt.
Silnik
– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: jednocylindrowy
– Pojemność skokowa: 243cm3;
– Średnica x skok tłoka: 69×65 mm;
– Moc: 19KM przy 5500 obr./min
– Zasilanie: gaźnik BVF
– Stopień sprężania: 10:1
– Rozruch: kickstarter;
Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej
– przełożenie wstępne: koła zębate
– Skrzynia biegów: pięciostopniowa
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy w pełnej osłonie
Instalacja elektryczna:
-Zapłon: bateryjny, układ z dwiema świecami i cewkami, w razie defektu możliwość przełączenia świecy
Podwozie
– Rama typ: rurowa
– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 135mm
– Zawieszenie tylne: wahacz z amortyzatorami hydraulicznymi, skok 90mm
– Opony przód/tył: 3,00×21/ 4,00×18;
– Hamulce: pełnobębnowe
Wymiary i masy
– Masa własna: 138kg
– Dopuszczalna masa całkowita: 250 kg
– Rozstaw osi: 1315mm
Dane eksploatacyjne
– Prędkość maksymalna: 120km/h w zależności od zastosowanego przełożenia
Właściciel: Piotr Mleczko
Tabela 1.
Produkcja modeli ETS
Model | Lata produkcji | Wielkość produkcji |
ETS 175 G | 1965, 66, 68 | 74 |
ETS175/1 G | 1967 do 1971 | 158 |
ETS 250 G | 1965, 1966 | 106 |
ETS 250/1 G | 1966 do 1983 | 3075 |
ETS 250 Eskorte | 1973, 1975 | 60 |
ETS 250 | 1968 do 1973 | 16222 |
ETS 175 | 1969, 1970 | 113 |
ETS 150 | 1969 do 1973 | 14060 |
ETS 125 | 1969 do 1973 | 4864 |
Tabela 2
Modele ETS G importowane do Polski
Model | Lata produkcji | Import do Polski (cała produkcja) |
ETS 175 G | 1965, 66, 68 | 20 (74) |
ETS175/1 G | 1967 do 1971 | 4 (158) |
ETS 250 G | 1965, 1966 | 50 (106) |
ETS 250/1 G | 1966 do 1983 | 6 (3057) |