Lata produkcji:1966 – 1983

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 3075 szt.

Silnik

– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 243cm3;

– Średnica x skok tłoka: 69×65 mm;

– Moc: 19KM przy 5500 obr./min

– Zasilanie: gaźnik BVF

– Stopień sprężania: 10:1

– Rozruch: kickstarter;

Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej

– przełożenie wstępne: koła zębate

– Skrzynia biegów: pięciostopniowa

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy w pełnej osłonie

Instalacja elektryczna:

-Zapłon: bateryjny, układ z dwiema świecami i cewkami, w razie defektu możliwość przełączenia świecy

Podwozie

– Rama typ: rurowa

– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 135mm

– Zawieszenie tylne: wahacz z amortyzatorami hydraulicznymi, skok 90mm

– Opony przód/tył: 3,00×21/ 4,00×18;

– Hamulce: pełnobębnowe

Wymiary i masy

– Masa własna: 138kg

– Dopuszczalna masa całkowita: 250 kg

– Rozstaw osi: 1315mm

Dane eksploatacyjne

– Prędkość maksymalna: 120km/h w zależności od zastosowanego przełożenia

Właściciel: Piotr Mleczko

Tabela 1.

Produkcja modeli ETS

Model Lata produkcji Wielkość produkcji
ETS 175 G 1965, 66, 68 74
ETS175/1 G 1967 do 1971 158
ETS 250 G 1965, 1966 106
ETS 250/1 G 1966 do 1983 3075
ETS 250 Eskorte 1973, 1975 60
ETS 250 1968 do 1973 16222
ETS 175 1969, 1970 113
ETS 150 1969 do 1973 14060
ETS 125 1969 do 1973 4864

Tabela 2

Modele ETS G importowane do Polski

Model Lata produkcji Import do Polski (cała produkcja)
ETS 175 G 1965, 66, 68 20 (74)
ETS175/1 G 1967 do 1971 4 (158)
ETS 250 G 1965, 1966 50 (106)
ETS 250/1 G 1966 do 1983 6 (3057)