Producent: Steyr-Daimler-Puch A.G., Austria

  1. Silnik

– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: dwa tłoki na pojedynczym, rozwidlonym korbowodzie, wspólna komora spalania;

– Pojemność skokowa: 198cm3;

– zapłon: 9-9,5mm przed GMP

– Średnica x skok tłoka: 2x45x62,8 mm;

– Moc: 6 KM przy 4000 obr./min.;

– Zasilanie: AMAL typ 22-028, dysza główna 85

– Stopień sprężania: 5:1

– Smarowanie: mieszanka oleju z paliwem;

– Rozruch: kickstarter;

  1. Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: suche, jednotarczowe;

– Skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą;

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

  1. Instalacja elektryczna:

– Prądnica: 6V 30/40W;

  1. Podwozie

– Rama typ: prasowana;

– Zawieszenie przednie: trapezowe z centralną sprężyną i tłumikami ciernymi skrętu i odbicia;

– Zawieszenie tylne: sztywne;

– Opony: 27×2,85;

– Hamulce: bębnowe.

  1. Wymiary i masy

– Masa własna: 103kg

– Masa dopuszczalna: 283kg;

  1. Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: ok. 3,2 l/100km;

– Prędkość maksymalna: 75 km/godz (niektóre źródła podają 95 do 100km/godz)

 

Właściciel: Krzysztof Leszek