Producent: Steyr-Daimler-Puch A.G., Austria
- Silnik
– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: dwa tłoki na pojedynczym, rozwidlonym korbowodzie, wspólna komora spalania;
– Pojemność skokowa: 198cm3;
– zapłon: 9-9,5mm przed GMP
– Średnica x skok tłoka: 2x45x62,8 mm;
– Moc: 6 KM przy 4000 obr./min.;
– Zasilanie: AMAL typ 22-028, dysza główna 85
– Stopień sprężania: 5:1
– Smarowanie: mieszanka oleju z paliwem;
– Rozruch: kickstarter;
- Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: suche, jednotarczowe;
– Skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą;
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
- Instalacja elektryczna:
– Prądnica: 6V 30/40W;
- Podwozie
– Rama typ: prasowana;
– Zawieszenie przednie: trapezowe z centralną sprężyną i tłumikami ciernymi skrętu i odbicia;
– Zawieszenie tylne: sztywne;
– Opony: 27×2,85;
– Hamulce: bębnowe.
- Wymiary i masy
– Masa własna: 103kg
– Masa dopuszczalna: 283kg;
- Dane eksploatacyjne
– Zużycie paliwa: ok. 3,2 l/100km;
– Prędkość maksymalna: 75 km/godz (niektóre źródła podają 95 do 100km/godz)
Właściciel: Krzysztof Leszek