Lata produkcji: 1939 – 1941

Wyprodukowano: 3747 sztuk

1. Silnik

-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder

-Układ cylindrów: dwucylindrowy w układzie boxer;

-Pojemność skokowa: 596 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 70×78 mm;

-Stopień sprężania: 5,7:1;

-Moc: 18KM przy 4800 obr./min.;

-Zasilanie: gaźnik AMAL, typ M75/426 SR/SL (BING Sa 24/3(4);

-Instalacja elektryczna: 6V, prądnica BOSCH RD50/6 2800 RS 17

-Zapłon: bateryjny;

-Świece zapłonowe: BOSCH W175 T1;

– Smarowanie: pompa zębata

2. Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: jednotarczowe, suche;

-Skrzynia biegów: czterobiegowa z nożną zmianą i pomocniczą dźwignią ręczną (na życzenie dźwignia ręcznej zmiany);

-Napęd tylnego koła: wał z przekładnią kątową;

 3. Podwozie

-Rama: podwójna z rur o przekroju ciągnionych o przekroju owalnym;

-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym;

-Zawieszenie tylne: suwakowe;

-Opony: 3,50×19;

-Hamulce: bębnowe, średnica bębna 200mm;

4. Wymiary i masy

-Długość: 2130 mm;

-Szerokość: 815 mm;

-Wysokość: 960 mm;

-Rozstaw osi: 1400 mm;

-Zbiornik paliwa: 14l;

-Masa: 187 kg;

– Maksymalne obciążenie: 210kg (z wózkiem bocznym 500kg)

5. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: ok 3,5l/100km;

– Zużycie oleju: ok. 1l/ 1000km;

-Prędkość maksymalna: 115 km/h (100km/h z wózkiem bocznym);

Właściciel: Paweł Konopka