Lata produkcji: 1939 – 1941
Wyprodukowano: 3747 sztuk
1. Silnik
-Typ: czterosuwowy, dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder
-Układ cylindrów: dwucylindrowy w układzie boxer;
-Pojemność skokowa: 596 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 70×78 mm;
-Stopień sprężania: 5,7:1;
-Moc: 18KM przy 4800 obr./min.;
-Zasilanie: gaźnik AMAL, typ M75/426 SR/SL (BING Sa 24/3(4);
-Instalacja elektryczna: 6V, prądnica BOSCH RD50/6 2800 RS 17
-Zapłon: bateryjny;
-Świece zapłonowe: BOSCH W175 T1;
– Smarowanie: pompa zębata
2. Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: jednotarczowe, suche;
-Skrzynia biegów: czterobiegowa z nożną zmianą i pomocniczą dźwignią ręczną (na życzenie dźwignia ręcznej zmiany);
-Napęd tylnego koła: wał z przekładnią kątową;
3. Podwozie
-Rama: podwójna z rur o przekroju ciągnionych o przekroju owalnym;
-Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym;
-Zawieszenie tylne: suwakowe;
-Opony: 3,50×19;
-Hamulce: bębnowe, średnica bębna 200mm;
4. Wymiary i masy
-Długość: 2130 mm;
-Szerokość: 815 mm;
-Wysokość: 960 mm;
-Rozstaw osi: 1400 mm;
-Zbiornik paliwa: 14l;
-Masa: 187 kg;
– Maksymalne obciążenie: 210kg (z wózkiem bocznym 500kg)
5. Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: ok 3,5l/100km;
– Zużycie oleju: ok. 1l/ 1000km;
-Prędkość maksymalna: 115 km/h (100km/h z wózkiem bocznym);
Właściciel: Paweł Konopka