Honda Dream Sport CS 71 (76)
Lata produkcji: 1958-1969
- 1. Silnik
– Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: dwucylindrowy, rzędowy
– Pojemność skokowa: 247 (305) cm3;
– Średnica x skok tłoka: 54×54 (60×54) mm;
– Moc: 20 (24) KM przy 8400 (8000) obr./min.;
– Zasilanie: Gaźnik
– Stopień sprężania: 9:1
– Smarowanie: wymuszone z suchą miską olejową, zębata pompa oleju
– Rozruch: rozrusznik elektryczny i nożny
- 2. Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej
– Przełożenie Silnik – skrzynia biegów: łańcuch rolkowy
– Skrzynia biegów: czteropołożeniowa obsługiwana lewą nogą
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy 3/8” z pełną osłoną
- 3. Instalacja elektryczna:
– Prądnica: 45W
-Zapłon: bateryjny
- 4. Podwozie
– Rama typ: centralna, tłoczona i spawana z silnikiem stanowiącym element nośny
– Zawieszenie przednie: wahacz pchany z amortyzatorami ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
– Zawieszenie tylne: wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco- tłumiącymi
– Opony: 3,25×16
– Hamulce: pełnopiastowe, o średnicy 6,25” i szerokości okładzin ciernych 30mm
- 5. Wymiary i masy
– Długość: 1990 mm;
– Szerokość 670 mm;
– Prześwit: 125 mm
– Rozstaw osi:1310 mm;
– Pojemność zbiornika paliwa: 13l;
– Masa własna (bez paliwa): 143kg
- 6. Dane eksploatacyjne
– Zużycie paliwa: 2,3-3,4 (2,5-3,4) l/100km;
– Prędkość maksymalna: 129 (145) km/h.
« <a title=”” href=”http://moto.kreator.pl/?p=308/”>Historia Motocykla</a>