Lata produkcji: 1956-62

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 677428 szt.

Producent: Maszinostroitelnyj Zawod, Iżewsk, Udmurtskaja ASSR, ZSRR

 

  1. Silnik

-Typ: dwusuwowy,

-Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem;

-Pojemność skokowa: 346 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 72×85 mm;

-Moc maksymalna: 13 KM;

-Zasilanie: gaźnik K-28B;

-Instalacja elektryczna: 6V, akumulator (3MT-7) 7 Ah, prądownica-iskrownik (G-36M) 45W;

2.    Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej;

-Skrzynia biegów: czterobiegowa z kombinowaną ręczną i nożna zmianą;

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;

 3.    Podwozie

-Rama: centralna skrzynkowa z tylnym elementem wykonanym z rur;

-Zawieszenie przednie: teleskopowe z tłumieniem hydraulicznym;

-Zawieszenie tylne: wahacz z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym;

-Opony: 19×3,25;

-Hamulce: pełnobębnowe;

4.    Wymiary i masy

-Długość: 2155 mm;

-Wysokość siedzenia: 740 mm

-Szerokość: 780 mm

-Rozstaw osi: 1400 mm

-Zbiornik paliwa: 15l (0,5l rezerwa);

-Masa pojazdu: 150 kg;

 

5. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: solo 3,5-3,7l/100km, z wózkiem 5l/100km;

-Prędkość maksymalna: solo 100 km/h.

Właściciel: Marcin Klimczak