Lata produkcji: 1956-62
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 677428 szt.
Producent: Maszinostroitelnyj Zawod, Iżewsk, Udmurtskaja ASSR, ZSRR
- Silnik
-Typ: dwusuwowy,
-Układ cylindrów: jednocylindrowy, chłodzony powietrzem;
-Pojemność skokowa: 346 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 72×85 mm;
-Moc maksymalna: 13 KM;
-Zasilanie: gaźnik K-28B;
-Instalacja elektryczna: 6V, akumulator (3MT-7) 7 Ah, prądownica-iskrownik (G-36M) 45W;
2. Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej;
-Skrzynia biegów: czterobiegowa z kombinowaną ręczną i nożna zmianą;
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy;
3. Podwozie
-Rama: centralna skrzynkowa z tylnym elementem wykonanym z rur;
-Zawieszenie przednie: teleskopowe z tłumieniem hydraulicznym;
-Zawieszenie tylne: wahacz z dwoma amortyzatorami teleskopowymi z tłumieniem hydraulicznym;
-Opony: 19×3,25;
-Hamulce: pełnobębnowe;
4. Wymiary i masy
-Długość: 2155 mm;
-Wysokość siedzenia: 740 mm
-Szerokość: 780 mm
-Rozstaw osi: 1400 mm
-Zbiornik paliwa: 15l (0,5l rezerwa);
-Masa pojazdu: 150 kg;
5. Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: solo 3,5-3,7l/100km, z wózkiem 5l/100km;
-Prędkość maksymalna: solo 100 km/h.
Właściciel: Marcin Klimczak