Lata produkcji: 1973, 1975

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 30, 30, 30 szt.

1.    Silnik

– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 244cm3;

– Średnica x skok tłoka: 69×65 mm;

– Moc: 19KM przy 5500 obr./min.;

– Zasilanie: gaźnik BVF 28 3-N-1, średnica gardzieli 28mm

– Stopień sprężania: 9,33:1

– Rozruch: kickstarter;

2.    Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej

– przełożenie wstępne: koła zębate

– Skrzynia biegów: pięciostopniowa

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

3.    Instalacja elektryczna:

-Zapłon: bateryjny, układ z dwiema świecami i cewkami, możliwość przełączenia świecy

4.    Podwozie

– Rama typ: rurowa

– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 145mm

– Zawieszenie tylne: wachacz z amortyzatorami hydraulicznymi, skok 110mm

– Opony przód/tył: 3,00×18/ 3,50×16;

– Hamulce: pełnobębnowe z dwoma rozpierakami, o średnicy 160mm.

5.    Wymiary i masy

– Masa własna: 160kg

6.    Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: 5l/100km;

– Prędkość maksymalna: 100km/h.

 

Właściciel: Rafał Ziarkowski