Lata produkcji: 1973, 1975
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 30, 30, 30 szt.
1. Silnik
– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
– Układ cylindrów: jednocylindrowy
– Pojemność skokowa: 244cm3;
– Średnica x skok tłoka: 69×65 mm;
– Moc: 19KM przy 5500 obr./min.;
– Zasilanie: gaźnik BVF 28 3-N-1, średnica gardzieli 28mm
– Stopień sprężania: 9,33:1
– Rozruch: kickstarter;
2. Przeniesienie napędu
– Sprzęgło: wielotarczowe pracujące w kąpieli olejowej
– przełożenie wstępne: koła zębate
– Skrzynia biegów: pięciostopniowa
– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
3. Instalacja elektryczna:
-Zapłon: bateryjny, układ z dwiema świecami i cewkami, możliwość przełączenia świecy
4. Podwozie
– Rama typ: rurowa
– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 145mm
– Zawieszenie tylne: wachacz z amortyzatorami hydraulicznymi, skok 110mm
– Opony przód/tył: 3,00×18/ 3,50×16;
– Hamulce: pełnobębnowe z dwoma rozpierakami, o średnicy 160mm.
5. Wymiary i masy
– Masa własna: 160kg
6. Dane eksploatacyjne
– Zużycie paliwa: 5l/100km;
– Prędkość maksymalna: 100km/h.
Właściciel: Rafał Ziarkowski