1. Silnik

-Typ: Sachs SM125, jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem;

-Pojemność skokowa: 124cm3

-Średnica x skok cylindra: 54x54mm

– stopień sprężania: 1:6,5

-Moc maksymalna: 4,5KM przy 5000 obr/min

-Moc ciągła: 4,2KM przy 4500obr/min

-Moc z litra pojemności: 36,5KM

-Instalacja elektryczna: Bosch, iskrownik 6V/25W ULD 1 AL. 1

-Zapłon: iskrownikowy

-Świeca zapłonowa: Bosch DM145 T1

-Zapłon: 5-5,5mm przed GMP

-gaźnik: Fichtel&Sachs

-Mieszanka: 1:20-25;

  1. Przeniesienie napędu

-Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy 3/8×7/32

-Sprzęgło: wielopłytkowe pracujące w kąpieli olejowej

-Skrzynia biegów: trzystopniowa z nożną zmianą

-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy 5/8×1/4;

  1. Podwozie

-Rama: rurowa

-Zawieszenie przednie: pojedynczy element metalowo-gumowy działający na skręcanie

-Zawieszenie tylne: wahacz zawieszony na dwu elementach metalowo-gumowych działających na skręcanie

-Hamulce: bębnowe

-Opony: 2,50×19;

  1. Wymiary i masy

-Masa pojazdu: 85kg

-Obciążenie dopuszczalne: 235kg

-Zbiornik paliwa: 9,5l

-Rozstaw osi: ?;

  1. Dane eksploatacyjne

– Prędkość maksymalna: 75km/h

-Prędkość podróżna: 60-65km/h

-Zużycie paliwa: 2,25-2,75 l/100km przy prędkości 47km/h.

Właściciel: Tomasz Tomaszewski