- Silnik
-Typ: Sachs SM125, jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem;
-Pojemność skokowa: 124cm3
-Średnica x skok cylindra: 54x54mm
– stopień sprężania: 1:6,5
-Moc maksymalna: 4,5KM przy 5000 obr/min
-Moc ciągła: 4,2KM przy 4500obr/min
-Moc z litra pojemności: 36,5KM
-Instalacja elektryczna: Bosch, iskrownik 6V/25W ULD 1 AL. 1
-Zapłon: iskrownikowy
-Świeca zapłonowa: Bosch DM145 T1
-Zapłon: 5-5,5mm przed GMP
-gaźnik: Fichtel&Sachs
-Mieszanka: 1:20-25;
- Przeniesienie napędu
-Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy 3/8×7/32
-Sprzęgło: wielopłytkowe pracujące w kąpieli olejowej
-Skrzynia biegów: trzystopniowa z nożną zmianą
-Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy 5/8×1/4;
- Podwozie
-Rama: rurowa
-Zawieszenie przednie: pojedynczy element metalowo-gumowy działający na skręcanie
-Zawieszenie tylne: wahacz zawieszony na dwu elementach metalowo-gumowych działających na skręcanie
-Hamulce: bębnowe
-Opony: 2,50×19;
- Wymiary i masy
-Masa pojazdu: 85kg
-Obciążenie dopuszczalne: 235kg
-Zbiornik paliwa: 9,5l
-Rozstaw osi: ?;
- Dane eksploatacyjne
– Prędkość maksymalna: 75km/h
-Prędkość podróżna: 60-65km/h
-Zużycie paliwa: 2,25-2,75 l/100km przy prędkości 47km/h.
Właściciel: Tomasz Tomaszewski