lata produkcji: 1935-1939

1. SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: widlasty, dwucylindrowy

Rozrząd: SV, dwa zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 747 ccm

Średnica x skok tłoka: 70 x 97 mm

Stopień sprężania: 5,0:1

Moc maksymalna: 15 KM przy 3600 obr/min

Zasilanie: gaźnik MK-1

Smarowanie: wymuszone

Rozruch: nożny

Prądnica: ГМН-87, 6V

Akumulator: 6V, 16Ah

Iskrownik: KMH-97

Świece zapłonowe: 18mm

2. PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: koła zębate

Sprzęgło: wielotarczowe, suche

Skrzynia biegów: trzystopniowa

Przełożenia: solo: 14:1; 7,3:1; 4,63:1; z wózkiem bocznym: 16,71:1; 8,71:1; 5,53:1;

Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy, 3/8”x5/8”

3. PODWOZIE:

Rama: stalowa prasowana

Zawieszenie przednie: z wahaczem wleczony i resorem ćwierćeliptycznym, tłumienie cierne

Zawieszenie tylne: sztywne

Hamulce: bębnowe

Opony przód/ tył: 5,50×18’

4. WYMIARY I MASY

Długość: 2085 mm

Szerokość: 610 mm (1238 mm z wózkiem)

Wysokość: 1050  mm

Minimalny prześwit: 115 mm

Rozstaw osi: 1395 mm

Masa w stanie suchym: 206 kg

Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy: 225 kg

Masa z wózkiem bocznym 300 kg

Zbiornik paliwa: 21 l

Pojemność zbiornika oleju: 2 l

5. DANE EKSPLOATACYJNE:

Prędkość maksymalna: 90-105 km/godz. (bez wózka bocznego), 80km/godz. z wózkiem bocznym

Zużycie paliwa: 6 l/100 km