Lata produkcji: 1936-1938

1.    Silnik

– Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, OHV, chłodzony powietrzem

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 349 cm3

– Średnica x skok tłoka: 75×79 mm

– Moc: 16KM

– Zasilanie: gaźnik AMAL 39A 76/001

– Smarowanie: obiegowe pod ciśnieniem

– Rozruch: kickstarter;

2.    Przeniesienie napędu

– Skrzynia biegów: mocowana oddzielnie od skrzyni korbowej, czterobiegowa obsługiwana prawą nogą

– Przełożenie silnik-skrzynia biegów: łańcuch rolkowy

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

3.    Instalacja elektryczna:

– Napięcie znamionowe: 6V

– Zapłon: bateryjny

– Prądnica: prądnica prądu zmiennego, 30W lub 45W

4.    Podwozie

– Rama typ: rurowa, pojedyncza, otwarta, silnik jako element nośny

– Zawieszenie przednie: trapez z ciernymi tłumikami skrętu i odbicia

– Zawieszenie tylne: sztywne

– Opony przód/tył: 26”x3,25”, 26”x3,50”, 27”x4”

– Hamulce: bębnowe o średnicy 180mm

5.    Wymiary i masy

– Masa własna:150kg

– Zbiornik paliwa: 13l;

– Zbiornik oleju: 1,7 l;

6.    Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: 3 l/100km;

– Zużycie oleju: 1l/1200km

– Prędkość maksymalna: 110 km/h.

 

Właściciel: Krzysztof Bartosiak