1.SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: jednocylindrowy

Rozrząd: dolnozaworowy

Pojemność skokowa: 575 ccm

Średnica x skok tłoka: 83×106 mm

Stopień sprężania: 4,6:1

Moc maksymalna: 15  KM (11kW) przy 3900 obr/min

Zasilanie: gaźnik Amal 26 lub Graetzin M. 26

Rozruch: nożny

Zapłon: bateryjny lub iskrownikowy

Instalacja elektryczna: 6V, prądnica Bosch lub prądnico-iskrownik Miller

2. PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: trzystopniowa, sterowana nożnie lub ręcznie

Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

3. PODWOZIE:

Rama: rurowa, zamknięta, podwójna

Zawieszenie przednie: rurowy trapezowy z centralnym elementem sprężystym i tłumikami ciernymi

Zawieszenie tylne: sztywne

Hamulce: bębnowe

Opony przód/ tył: 4,00×19”

4. WYMIARY I MASY

Długość: 2160  mm

Szerokość: 780 mm

Wysokość: 1000  mm

Rozstaw osi: 1430 mm

Masa własna: 164 kg

5. DANE EKSPLOATACYJNE:

Prędkość maksymalna: 110 km/godz.

Zużycie paliwa: 4l/100km

Zużycie oleju: 0,1l/1000km