1.SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: dolnozaworowy
Pojemność skokowa: 575 ccm
Średnica x skok tłoka: 83×106 mm
Stopień sprężania: 4,6:1
Moc maksymalna: 15 KM (11kW) przy 3900 obr/min
Zasilanie: gaźnik Amal 26 lub Graetzin M. 26
Rozruch: nożny
Zapłon: bateryjny lub iskrownikowy
Instalacja elektryczna: 6V, prądnica Bosch lub prądnico-iskrownik Miller
2. PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: łańcuch rolkowy
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: trzystopniowa, sterowana nożnie lub ręcznie
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy
3. PODWOZIE:
Rama: rurowa, zamknięta, podwójna
Zawieszenie przednie: rurowy trapezowy z centralnym elementem sprężystym i tłumikami ciernymi
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulce: bębnowe
Opony przód/ tył: 4,00×19”
4. WYMIARY I MASY
Długość: 2160 mm
Szerokość: 780 mm
Wysokość: 1000 mm
Rozstaw osi: 1430 mm
Masa własna: 164 kg
5. DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 110 km/godz.
Zużycie paliwa: 4l/100km
Zużycie oleju: 0,1l/1000km