Lata produkcji: 1960-1962

Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 9988

1.    Silnik

– Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem, typu S-06

– Układ cylindrów: jednocylindrowy

– Pojemność skokowa: 148 cm3

– Średnica x skok tłoka: 57×58 mm

– Moc: 4,8 kW (6,5KM) przy 4800 obr./min.

– Zasilanie: G-20 (średnica gardzieli 20mm)

– Stopień sprężania: 6,5:1

– Moment obrotowy: 11 Nm przy 3500 obr./min.

– Smarowanie: mieszanką olej/paliwo

– Rozruch: kickstarter;

2.    Przeniesienie napędu

– Sprzęgło: trzytarczowe pracujące w kąpieli olejowej

– Skrzynia biegów: trzybiegowa

– Przełożenie silnik-skrzynia biegów: łańcuch rolkowy

– Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy

3.    Instalacja elektryczna:

– Napięcie znamionowe: 6V

– Prądnica: 28W

– Akumulator: 7 Ah

4.    Podwozie

– Rama typ: zamknięta, podwójna, spawana z rur o przekroju prostokątnym

– Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym

– Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, teleskopy z tłumieniem olejowym

– Opony: 19”x3,00

– Hamulce: bębnowe, pełnopiastowe o średnicy 132mm

5.    Wymiary i masy

– Długość: 2060mm;

– Szerokość 650mm;

– Wysokość: 1010mm;

– Rozstaw osi:1290mm;

– Masa własna:119kg

– Obciążenie dopuszczalne: 150kg

6.    Dane eksploatacyjne

– Zużycie paliwa: ok. 3l/100km;

– Prędkość maksymalna: 80km/h.

 

Właściciel: Kamil Bartosiak