SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: dwucylindrowy w układzie przeciwbieżnym
Rozrząd: dolnozaworowy, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa:498 ccm
Średnica x skok tłoka: 66,6×69 mm
Stopień sprężania:1,56
Moc maksymalna: 16 KM przy 4550 obr/min
Zasilanie: gaźnik AMAL 4/40S, 5-418, BING AJF 2/22
Smarowanie: wymuszone
Rozruch: nożny
Prądnica: prądu stałego 6V 50/70W
Zapłon: bateryjny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: bezpośrednie
Sprzęgło: jednotarczowe, suche
Skrzynia biegów: czterostopniowa
Przełożenia: I 1:3; II 1:1,92; III 1:1,15; IV 1:0,95
Napęd tylnego koła: wał kardana i przekładnia kątowa
PODWOZIE:
Rama: zamknięta spawana z wytłoczek stalowych
Zawieszenie przednie: trapez z tłumikiem olejowym
Zawieszenie tylne: sztywne
Hamulce: bębnowe
Opony:19×3,35
WYMIARY I MASY
Długość: 2150 mm
Szerokość:815 mm
Wysokość: 900 mm
Wysokość siedzenia:720 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Minimalny prześwit: 130 mm
Minimalny promień skrętu: 4,6m
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 188 kg
Dopuszczalna obciążenie: 200 kg
Zbiornik paliwa: 12,5 l
DANE EKSPLOATACYJNE:
Prędkość maksymalna: 105 km/godz
Zużycie paliwa: 4 l/100

Zużycie oleju: 0,1l/100km
WŁAŚCICIEL: Ryszard Borucki