Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 18 635 szt.
- Silnik
-Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, dwa zawory, chłodzony powietrzem;
-Układ cylindrów: dwucylindrowy, widlasty 170o;
-Smarowanie: pompa tłoczkowa;
-Pojemność skokowa: 751 cm3;
-Średnica x skok cylindra: 75×85 mm;
-Stopień sprężania: 1: 6,2
-Moc maksymalna: 26 KM przy 4000 obr/min.;
-Moment obrotowy: 55 Nm przy 2650 obr/min.;
-Zasilanie: gaźnik Solex 30 BRFH;
-Instalacja elektryczna: prądnica Noris DS. 6/50/70, moc 50/70W;
-Zapłon: iskrownik Bosch FJ2R lub Noris ZG2 z automatycznym przyspieszaczem zapłonu
-Rozruch: kickstarter
- Przeniesienie napędu
-Sprzęgło: dwutarczowe suche;
-Skrzynia biegów: czterobiegowa z ręczną i nożną zmianą biegów, stale zazębione przełożenia, bieg terenowy, wsteczny;
-Napęd tylnego koła: wał kardana, napęd koła wózka z blokadą mechanizmu różnicowego;
- Podwozie
-Rama: podwójna zamknięta, spawana z wytłoczek stalowych;
-Zawieszenie przednie: trapezowe z tłumieniem olejowym;
-Zawieszenie tylne: sztywne;
-Opony: 16×4,50
-Hamulce: bębnowe, przedni sterowany linką Bowdena, tylne hydrauliczne;
- Wymiary i masy (z wózkiem bocznym)
-Długość: 2835 mm;
-Wysokość: 1010 mm;
-Wysokość siedzenia: 785 mm;
-Szerokość: 1650 mm;
-Rozstaw osi: 1410 mm;
-Rozstaw kół: 1130 mm;
-Minimalny prześwit: motocykl 160 mm, wózek 290 mm;
-Kąt pochylenia główki ramy: 80o;
-Zbiornik paliwa: 23l (w tym 3l rezerwy);
-Masa pojazdu gotowego do jazdy: 400 kg;
-dopuszczalna masa całkowita: 820 kg;
- Dane eksploatacyjne:
-Zużycie paliwa: ok. 6l/100km przy prędkości 60 km/godz., w terenie 8,5l/100km;
-Zasięg: 300-320 km;
-Prędkość maksymalna: 95 km/godz., podróżna 80 km/godz.;
Właściciele: Miłosz Sobolewski i Michał Janson