Ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 18 635 szt.

  1. Silnik

-Typ: czterosuwowy, górnozaworowy, dwa zawory, chłodzony powietrzem;

-Układ cylindrów: dwucylindrowy, widlasty 170o;

-Smarowanie: pompa tłoczkowa;

-Pojemność skokowa: 751 cm3;

-Średnica x skok cylindra: 75×85 mm;

-Stopień sprężania: 1: 6,2

-Moc maksymalna: 26 KM przy 4000 obr/min.;

-Moment obrotowy: 55 Nm przy 2650 obr/min.;

-Zasilanie: gaźnik Solex 30 BRFH;

-Instalacja elektryczna: prądnica Noris DS. 6/50/70, moc 50/70W;

-Zapłon: iskrownik Bosch FJ2R lub Noris ZG2 z automatycznym przyspieszaczem zapłonu

-Rozruch: kickstarter

  1. Przeniesienie napędu

-Sprzęgło: dwutarczowe suche;

-Skrzynia biegów: czterobiegowa z ręczną i nożną zmianą biegów, stale zazębione przełożenia, bieg terenowy, wsteczny;

-Napęd tylnego koła: wał kardana, napęd koła wózka z blokadą mechanizmu różnicowego;

 

  1. Podwozie

-Rama: podwójna zamknięta, spawana z wytłoczek stalowych;

-Zawieszenie przednie: trapezowe z tłumieniem olejowym;

-Zawieszenie tylne: sztywne;

-Opony: 16×4,50

-Hamulce: bębnowe, przedni sterowany linką Bowdena, tylne hydrauliczne;

  1. Wymiary i masy (z wózkiem bocznym)

-Długość: 2835 mm;

-Wysokość: 1010 mm;

-Wysokość siedzenia: 785 mm;

-Szerokość: 1650 mm;

-Rozstaw osi: 1410 mm;

-Rozstaw kół: 1130 mm;

-Minimalny prześwit: motocykl 160 mm, wózek 290 mm;

-Kąt pochylenia główki ramy: 80o;

-Zbiornik paliwa: 23l (w tym 3l rezerwy);

-Masa pojazdu gotowego do jazdy: 400 kg;

-dopuszczalna masa całkowita: 820 kg;

  1. Dane eksploatacyjne:

-Zużycie paliwa: ok. 6l/100km przy prędkości 60 km/godz., w terenie 8,5l/100km;

-Zasięg: 300-320 km;

-Prędkość maksymalna: 95 km/godz., podróżna 80 km/godz.;

Właściciele: Miłosz Sobolewski i Michał Janson